Nieuwe Ochtendshow op Radio Veronica met Gerard Ekdom!

Started by Rudy, Jul 03, 2024, 10:36 AM

Previous topic - Next topic

Rudy

Goed nieuws voor de fans van Gerard Ekdom! Vanaf maandag 2 september zal hij elke werkdag te horen zijn op Radio Veronica met zijn nieuwe ochtendshow 'Ekdom in de Morgen'. Luisteraars kunnen van 6.00 tot 9.00 uur hun dag energiek beginnen samen met Gerard.

"Ik kan niet wachten om na de zomervakantie eindelijk mijn wekker weer om 4.00 uur te zetten en met jullie elke ochtend een feestje te bouwen op de radio", deelt Gerard enthousiast mee.

Robbert-Jan van de Velde, de Station Director van Radio Veronica, is ook opgewonden over deze verandering en belooft dat dit "een nieuw hoofdstuk" voor het station zal zijn. "Gerard brengt al zoveel energie en geweldige ideeën mee. We kijken enorm uit naar september!"

Naast Gerard zal Marijke Ketel aanwezig zijn om het laatste nieuws te delen met de luisteraars. Deze verandering komt na Gerards emotioneel afscheid van Radio 10 in mei, waar hij vijf jaar heeft gewerkt.

Gerard deelt verder dat werken bij Radio Veronica een droom was sinds zijn twaalfde, en nu, 34 jaar later, wordt die droom werkelijkheid. "Het is de spannendste en meest risicovolle stap die ik ooit heb gemaakt", voegt hij toe.

Zet je radio alvast op Veronica en mis het niet! Wat denken jullie, zal Gerard's nieuwe avontuur de ochtend nog leuker maken?
Een goed debat is geen gevecht, maar een dans van ideeën. Respect voor elkaars mening is de melodie die het ritme bepaalt.