9/11: Documentaires, Podcasts en Andere Bronnen – Deel Jouw Inzichten

Started by Rudy, Sep 15, 2024, 09:34 AM

Previous topic - Next topic

Rudy

Als je geïnteresseerd bent in alles rondom 9/11, dan kan dit topic niet ontbreken op ons open voice forum. Het is een onderwerp dat nog steeds veel vragen oproept en waarover jaarlijks nieuwe documentaires, podcasts en artikelen verschijnen. Ik zie telkens weer nieuwe informatie voorbijkomen die ik nog niet kende en het verbaast me hoeveel er nog steeds over te ontdekken valt.

Daarom wil ik deze plek gebruiken om alles wat we tegenkomen over 9/11 met elkaar te delen. Van diepgaande documentaires tot intrigerende podcasts en verrassende artikelen – post ze hier! Laten we samen een overzicht maken van alle bronnen en onze gedachten en inzichten delen.

Ik nodig jullie uit om mee te doen! Heb je recent iets gezien of gehoord dat je aan het denken heeft gezet over 9/11? Of misschien een oudere bron die nog steeds relevant is? Plaats het hier en laten we het erover hebben. Hoe meer we delen, hoe meer we kunnen leren.

Ik ben benieuwd naar jullie bijdragen en kijk uit naar een open en respectvolle discussie.
Een goed debat is geen gevecht, maar een dans van ideeën. Respect voor elkaars mening is de melodie die het ritme bepaalt.

Rudy

Ik zal beginnen: deze documentaire staat al sinds 7 jaar op YT maar ik kende hem nog niet.

9/11 A Nuclear War Crime, Solving the 9/11 contradictions. Presentation by scientist Heinz Pommer

Een goed debat is geen gevecht, maar een dans van ideeën. Respect voor elkaars mening is de melodie die het ritme bepaalt.

Rudy

Deze was mij ook onbekend:

9/11 Dr Judy Wood Where did the Towers go

Een goed debat is geen gevecht, maar een dans van ideeën. Respect voor elkaars mening is de melodie die het ritme bepaalt.